Lees hier het Grand Prix Travel boekingsproces voor 2021

Hoe om te gaan met een klacht?

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? Meld het ons direct. Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of zoeken samen naar het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren.

Indien je naar aanleiding van een geleverd product, dienst, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kunt je dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@grandprixtravel.nl of door een brief te sturen naar:

Grand Prix Travel B.V.
Atoomweg 2
1627LE Hoorn
Nederland

Je ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij je bericht hebben ontvangen. Wij vragen je om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en je contactgegevens. Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met je op om de klacht te bespreken en af te handelen.

Het team van Grand Prix Travel streeft er naar om altijd in samenwerking met jou tot een juiste oplossing te komen.

Grand Prix Travel heeft een directe samenwerking met:

Copyright © Grand Prix Travel